The I Of The Dragon diye bir oyun aldım oyuna başladıktan sonra esc tuşuna basınca ve ya bölüm bitince pat MAVİ bir ekran :mad: :mad: .Şöle bişeler yazıyor '' bilgisayarınızın zarar görmemesi için windows kapatıldı son yuklediğiniz sürücüleri ve ya yazılımları kaldırın(son zamanlarda sürücü yüklemedim)ALtta da FİZİKSEL BELLEK TAŞINIYOR:1 diye sayılar sayıyor.''yeniden başlatıyorum masa üstüne gelince şu meşur HATA RAPORU GÖNDER çıkıyor WİNDOWS ÖNEMLİ BİR HATADAN KURTARILDI diyor.Her oyuna girişimde aynı şey.NEDEN OLABİLİR?(RAM Mİ YET MİYOR?)256 RAM :confused: