gostik turnuvaya gelecek arkadalardan bi ricam var bana wolfun yaması,ispanyol sipiker , ve japon spiker i getirebilrmi ?? cd parası sorun deil veririz :scn_onay:
frankly evet bende istiyorum eğer turnuvaya gelecek olanda varsa wolf başta olmak üzere bende istiyorum gostikin dediği gibi para sorun deil