pes4 e patch yüklerken bir hata msg ı alıyorum (original exe var).g:diye cdrom u görüyo eksik dosya gösteriyo zannedersem.bu konu hakkında bilgisi olan arkadaslar varmı acaba?bende karıncalanmayı hallettim ama dalgalanma ve oyuncuların titreyerek oynuyorlarmıs gibi olan sorunlarını halledemedim sistemim cok iyi olmasına karsın bu oyunda böle bir sorun yasıyorum.bu patch i yükleyen arkadaslar bu patch le böyle bir sorun ortadan kalkıyormu acaba?birde bu patch deki hata msg ı benim kopya oyundanmı kaynaklanıyo yanlıs falanmı kopyaladılar acaba diye düşünüyorum?ama patch yüklü deil oyun sorunsuz calısıyor.sadece dedigim gibi bir yavaslık titreme var.cimlerdeki karıncalanmayı süzme olayı ile hallettim.lütfen bir yardım?