evet arkadaşlar atalnatamı yıldızların mekanı yaptım. ligin son maçı sanırım vicenza ile oynuyorum tam dakika 89 1-0 öndeyim kaleede de sanctis... frikik oldu ben normal bi frikik bekliyorum ama tehlikeli bir nokta, barajımı kurdu de sanctis barajda, fernando torres-pazzini-cassano-d'agostino-bresciano-adu nese ben hiç kullanana adama dikkat etmedim sonra bu gerildi ulan bi baktım kaleci gelmiş avramov du sanırım adını yanlış yazmış olabilrim. nese dedim bu şimdi dağlara taşlara wurur nasıl olsa adam 6 kişilik barajın yanından öyle bir falso werdiki topu 90 a gönderdi.........
dakika 93 daha uzaklardan yine frikik avramov gerildi vurdu top baraja carptı kaleci kontropiyede kaldı ve y,ne gol allahtan 14 puan fark atmıstımda sampiyonluk gitmedi nedir bu abi ya bu adam kimde bana 2 gol atoyır ya :yikes: