Arkadaşlar, bilgisayarıma Vx2 adlı spy girdi.Ad-aware bunu silemiyor.Görev yönetcisndede yok.bu program system 32 de mevcut.Silinmiyor uyuz olcam yaw.Galiba onun yüzünden bilgisayar kendi kendine internete giriyo.Oyun oynarken çıkıyo kasaya yumruk atıyoru sinirden deli olcam yaw norton ile de tarattım bişey olmuyo.Arkadaşlar lütfen yardım edin