gurgur selam millet, bakıyorum da herkesin bir upload sorunu var. İsterseniz size hostcini.com olarak dosyalarınızı atabileceğiniz bir 250mb lık bir alan verebilirim. Serverlarımız oldukça hızlıdır. Moderatör arkadaşlar benimle bağlantıya geçerse sevinirim.
Karubburak wallaha moderatörlerle bu sorunu çözerseniz mükemmel olur hem goller hemde diğer patchleri indiririz bizim bi ispanyol spiker sorunumuz var onada bi 200 mb lık upload imkanı lazım ayarlarsan cok sevindirirsin bizi simdiden teşekkür ederim
realfoxboy adamım hemen ver bana. Ben de moderatölerle böyle birşey arıyordum tam. Şu haftanın golü için. Videoyu bir türlü doğru düzgün upload edemedik.
DeNiZ arkdaş çıkmış netten..bi ara gelip bildrir inş..inş paralı değildir :) sonunda kurtulcaz bu dertten bee :)
gurgur yok beyler netteyim, hosting ve grafik firmamız olduğundan arada iş yapmak lazım oluyor da :) parasız olucak tabikide. Şu an size kolaylık sağlıyacak bi script kuruyorum server'a birazdan link ve şifre vericem. Dosya başına sınırlandırma olsun mu? olucaksa kota ne olsun?
ceza99 ya bana bırı nası yapcagımı anlatabılır mı saedece oyunda kayıtlı gol var ve açmıo onu sızlere nası ulaştırıcam???daha önce yazlmşş olabılır ama bulamadm bı zahmet bırı yaza bılır mı??
realfoxboy arkadaş. replayi açacaksın. sonra bir kayıt programıyla (fraps, gamecam) replayi kaydedeceksin. Bu kadar.
ceza99 1)replya ı nası açıcam ..bnd bı garıp oluo basınca hata verıo da o yuzden 2)kayıt programı derken veya nerden ındırebılcegım hakkında bılgı verır mısnız???mesela senın kullandıgın...
realfoxboy http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=38979 arkadaş burayı baştan sona bütün sayfaları iyice oku. herşey anlatılmış orada. Replaylere ise şöyler bakıyorsun: PES4 anamenü - options - museum - replay playback işte buradan replayini açacaksın ve kaydedeceksin. Yukarıdaki linkteki herşeyi oku (tüm sayfaları)
ceza99 o frabs ı ındırdm kayeıt da ettm saol da nereye kaydeddıo bu ya......????? oke oke buldm bunun boyutunu o movıe maker dısında nası kuçultcem???
4MyStErY3 Hangi yerel diske yüklediysen oraya fraps'ın altında..Yani "C:Fraps"içindedir, dosyaları küçültmeyi unutma