vicdansız resimci karneye 4 vermis bole havadan derslerin 5 olmaması bni sinirlendirdi.(lise 2)yalvardım ilk notum 70 ikincisi 90 verdi bi yuz veremedi.(Lütfen doyumsuzluk ve sımarıklık olarak anlamayın) .rezil vaziyetteki resimleri 100 verdi,yani kafaya gore heralde cnı sıkkındı ondan.ingilizcem 84 90 80 adam 4 koymus karneye..........
bu ulkede nerde manyak var oretmen.............. :mad: ortalamam dusmus bunn gibi 2 TANE DAHA notum dusurulmus var yazmıcam artık yaw sizdede varmı boleleri yaw
:bilmemki: Neyse calısan hep huzur içinde olurya :type: :type: