Transfer için search yaptığımız zaman bazı futbolcuların klüpleri yok, unbelonging kısmında yer alıyorlar ve buraya çok kaliteli topçular geliyor klasiklerden.(pele,maradona,zico...). Fakat bunların bonservis bedelleri yok maaşı ne kadar yüksek olursa olsun bonservisi olmadığı için rahatça alabiliyorum, bence bu kadar kolay olması çok can sıkıcı!! :(