ben 640-800 low oynuyodum eskiden.
1gün yanlıslıkla tem ekrena almışm(screen ayarlarından deil direk window modundayken)
sonra 1 baktım hızlandı oyun medium yaptım high yaptım,inanılmaz oynuyorm şu anda hemde ekran kartım geforce2 fx5200..ekran kartı benimkinden 5kat iyiolan birinden bile 5kat dahaiyi oynuyorumdur heralde hemde yağmur-çamur farketmez hiç kasmıyo...
ama oyundan çıkmadan önce eski ayarları yüklüyo tekrar 640-800 low sonra açtığımda yine aynısını yapiom we 720-1024 high oynuyom..feyk atiom yani oyuna :D :D :D
sizde deneyin mutlaka belki işe yarar