slm arkadaşlar. ben pes 3 ten beri hep klasik hollandayla oynuyorum . ama hep aynı formaları görmekten sıkıldım. acaba klasik hollanda nın orjinal formasını indirebileceğim bi yer var mı ? bi de ben edit moddan bi forma yaptığım zaman maça başlamadan önce benim yaptığım forma gözüküyo ama maça başlayınca alakasız bembeyaz bi forma çıkıyo. aynı şey trainingde de oluyo. bunu düzeltmenin bi yolu var mıdır?