saviola 654 şükrü saraçoğlunu indirdim güzel ama bir galatasaraylı olarak samiyeni istemek hakkım .yapabilen şükrü saraç oğlunun üstüne yapmasın.çünkü iki stadyum da olursa zevkli olur sanırım :kusmuk:
SCoRPioN ® Üzücü bir haber vermek zorundayım arkadaşlar... WeTurka'da stadlar olduğundan ligin özelliğinin yok olmasından endişeleniyoruz. Bu nedenle stadı yapmayacağım. Sizler de WeTurka çıktıktan sonra PC'lerinizde görebileceksiniz.
Joetri ya scorpion lütfen su sorulari cevapla; 1-Tsl'de kadrolar disindaki hersey bittimi? 2-Weeditör ne zaman çikar? Bide weturkada bence senin yaptigin sükrü saraçoglunu kullanin kashima soccer stadinin sükrüyle ilgisi alakasi yok.
musty ne zaman cıkacak bu patch oyun cıktıgından berı yapılacak denıyo bı de tarıh versenız meakta bırakmayın bızı
***ultrAslan*** walla inşallah yabancılardan önce yaparsınız. hem saracoglunu yapıyosunuzda samiyeni nie weturkaya bırakıyosunuz
ali23588 Ali Samiyene benzeyen stad hangisi söyleyin yapamaya çalışayım Ben kendim in önüyü 2 stad üzerine editledim biri PSG stadı ikinci Feyenoordun stadının üzerine 2 side çok benziyor inönüye
saviola 654 ail samiyene ben bir stad benzetemedim ama atatürk olimpiyat stadyumu nagai stadyumu ile benzeziyor