Geyiq Team http://www.microsoft.com/danmark/non_cms_files/pr/images/nike-messenger_large.jpg 1-Böle Bİ oyun varmı msn de 2-Bu msn mi :lol:
Eagle-Eye bana da fake gibi geldi microsoft gibi bir firma "tu start" şeklinde bir yazım hatası yapmaz
the killer Bu arada 3 yerde de nickin farklı olduğunu( en üst,to bölümü, "Bring it on"u yazan) gördünüz mü?
Spocket böyle bi oyun MSN'de var, ben arkadaşımla oynuyodum ama çok sıkıcı bişey, msnle ilgili sitelerde bulabilirsiniz belki... PegBall çok daha güzel...
Geyiq Team Orjinal Mesajı Yazan: Spocket böyle bi oyun MSN'de var, ben arkadaşımla oynuyodum ama çok sıkıcı bişey, msnle ilgili sitelerde bulabilirsiniz belki... PegBall çok daha güzel... arkadaşın nerden indirmiş merak ettim de???bi deneemek isterim o oyunu
Pizarro baba bende bu oyunu istiyorum ne yapacaz of bi bizim şansımız yok anasını satayım beyler bulursanız söyleyin her türlü kapışırım nıhahahahah
DeNiZ gayet normal bişe..istediğin oyunu oynayabilirsin..ama bunu pek anlayamadım..ama isterim yani :)
Pizarro Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 Evet ama msn 6.2 içinmiş bu bende 7 var ve oyun için dğmez sanırım bendede msn 7 war hemde türkçe sürümü de beyler harbiden yüklen miyomu????