Beyler bu oyunu her ayarı en üst seviyede oynamanın bi yolu yokmu???
Varsa neler...
Bene GeForce 4 Mx440 ekran kartı var ama tüm grafik ayarlarını yükseltince kasıyo...
1152*768 galiba ve Detail'i High yapınca....
Bende anca 1024*768 ve medium oynayabiliyorum...Nasıl full oynayabilirim...????