slm arkadaşlar ben kıbrıstan yazıyorum...
bir fm delisiyim..
işletim sistemim windows xp... sorun ise..
oyun oynadıktan sonra oyunu save yapıyorum ve çıkıyorum... sonra yine oynamak istediğimde load da hiç bişey görükmüyor.. dosya bile seçemiyorum..
bi yardımcı olursanız da aydincypriot@hotmail.com a bir mail atarsanız veya foruma yazarsanız sevinecem.. teşekkürler...