Karubburak Beyler bu solidus diye bi ses yaması varmış taraftar giriş sesleri falan acaba bu wolf furry 2005 in içinde varmı? www.pespc-files.com da ve forumda gördüm daha önce indirmiştim arkadaş wolfta var dedi kurmayıp sildim nedir bu işin aslı yardım edermisiniz? :confused: :bilmemki: :confused:
blood1454 wolf daki sesler yeter bence, büyük klüplere kendine has 3-4 tezahüratı var ayrıca giriş sahnesi champions falan çalıyo çok güzel
Karubburak eyvallah bloood yine yorum yapmışsın ama ben ikiside aynımı diye sordum olsun yinede wolfun ne kadar iyi bi yama olduğunu gösterdin bana tekrar
Spocket Orjinal Mesajı Yazan: Karubburak eyvallah bloood yine yorum yapmışsın ama ben ikiside aynımı diye sordum olsun yinede wolfun ne kadar iyi bi yama olduğunu gösterdin bana tekrar Wolf çok iyi bir toplama yama, yani başkaları tarafından yapılmış en güzel şeyleri biraraya getiriyor.... Kullandığı seslerde Solidus'un ses paketi ;)... yani ikiside aynı...
Karubburak blood bilader yardım etmek istiyorsan eyvallah ama bana sanki herşeye muhalefet olmak istiyonmuş gibi geliyo ama yinede saol