Ya arkadaslar edit player dan bizim mahalle takımını yaptım faceler bilmemne super oldu ama ben hepsini UNREGİSTERED playerlar uzerine editleyip kaydettim simdi register player dan biln bi takıma koyamıyorum bana bu oyuncuları bi takımda birlestirmemde LUTFEn yardımcı olun nasıl yapacagım ya super oldu... :bilmem: