Charlize Stone değil öncelikle o Theron. Evet o rolü almak için inanılmaz değişiklikler yapmışlar kızda. Yani güzelim körpecik kızı ne hale gelmiş dicem ama genede güzel. İnanılmaz rol kabiliyeti, inanılmaz oyunculuk yaşına rağmen bu rolü çok iyi kaldırmış ve Oscar hakkıydı ANCAK. Ben filmi kesinlikle beğenmedim. İğrenç bi filmdi. Theron bi kızla lezbiyen bi ilişki yaşıyor. Bu genç kız ailesinden ayrılıyor beraber yaşamaya başlıyolar. Theron bi fahişeyi oynuyor ve bi gün yattığı adam sapıklık yapmaya kalkınca canını zor kurtarıp onu öldürüyor. Sonra kimseyle yatmak istemediği halde mecbur kalıyor ve yattığı herkesi öldürüyor falan. Bence güzel bi film değildi ama Charlize Theron'un büyük oyunculuğu biraz filmi kurtarıyor.