swedat Arkadaşlar wolf'un patch'inde olan formaları oyuna nsl ekliycem Patch versiyonu 3.0 pls yardım :,( :,( :,(
Dabulu iyidearkadaş niye iki tane konu açtın? http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=38111