evet arkadaşlar banada oldu bu olay hemde golle sonuçlandı ama ben daha önce hiç rastlamamıştım...dk 90 yenik durumdayım..kornerden orta kafa ve goool!.. oyuncular sevinirken bi baktım kaleciye sarılıyolar.(maç bitti havası vardı bende o yuüzden içeride kaleci olduğunun farkında bile değildim.) kaydettim memory card ta duruyo...