digimax ps2 mi.kimse bana ps2 demesin.almamla satmam bir oldu.ole mix te oyun donuyor.kasıyor.ve hiç zevkli olmuyor.var mı pc gibisi yaww..
janissarytr olm bırakın öyle patchleri wolf 2005 in herşeyi dörtdörtlük zaten sadece top detayları yeter wolfu deneyin 650 mbta deyiyor
crazytown arkadaşlar bende gördüm ps2 için muhteşem olmuş winning eleven 8 OLE MiX diye çıkarmışlar muhteşem yani tramp'ın dediği gibi muhteşem yapmışlar herşey gerçek gibi muhteşem....
RubenMartin ama bence ole mix birazcık daha ayrıntılı geldi bana... Mesela Saçlar ve kadrolarda ole az bi şi önde.. Fakat wolf de sesler etkileyici..
crazytown arkadaşlar ole mix süper birşey onu aldım oynuyorum birde winning eleven 9 çıkmış şimdi onu alıcam bakalım nasıl birşey ben size haber veririm.
mehmetetmis Arkadaşlar şu ole mixi playstation da oynayan var mı ben oynadım acayip şeyler var mesela milan da stam yok arsenal de toure yok (yani kadroda bile yok!) inter de choutos diye bi adam ilk on birde adriano nun yerine! fazla da incelemedim yani. ne iştir anlamadım bilen varsa söylesin sorun oyunda mı yani?
RubenMartin walla ben oynarken ole mix saçmalamadı.. Ya bence boşverin oleyi moleyi yükleyin wolf ü babalar gibi...