Bence son 3-4 yılın en yerinde yeniliklerinden biri. 20-40-80 gb hd lere sahip olabiliyor ve mekan tanımaksızın mp3 çalabiliyor. Şıklığı yanında kullanılabilirliğiylede kesinlikle kusursuz. Yönlendirme tuşu ortada ve dokunmatik. Kutusundan çıkan kulaklıkla maximum ses kalitesini alamasanızda Ses muazzam. Alacağınız biraz daha pahalı bir kulaklıkla kusursuz bir ses kalitesi alacaksınız. Ha birde öneri. Eğer iPod alıyorsanız, ipod mini ve u2 dan kaçının. İpod mini 5 gb alan sağlıyor ve boyutları daha küçük. İpod u2 ise yine 5 gb civarında. En önemli iki özelliği ise u2 nun şu ana kadar piyasaya çıkmış bütün şarkılarını içinde barındırması. Diğer özelliği ise rengi. Siyah renge sahip ve ortasındaki yön paneli kırmızı. iPod photo var ona hiç girmiyeyim. Fotoğraf özellikli ve renkli enkran tahmin edebileceğiniz gibi. Bir başka öneri. iPod ların arkasındakı kısım aşırı çiziliyor, bu nedenle Apple'ın piyasaya sürdüğü 'Carrying Case' yani koruma kabı var. İpodunuzun ömrünü uzatacağını garanti edebilirim.
iPod

iPod mini

Karşılaştırma

iPod U2

Hatırlatma: iPod u2 çok daha az kapesiteli ve fiyatı baya bir farkediyor.
iPod Photo


Hatırlatma: iPod photo'nun 40 gb lık modeli 499 dolardan piyasaya sürüldü.
Şimdilik bu kadar sağlıcakla kalın.