Beyler ben akıl erdiremiyorum ama siz akıl erdirebiliyomusunz bilmiyorum.
Bu Türk kurtarma ekipleri işini yapmıyor.
2 gün filan önce Bbir araba Haliç'e uçtu.ve dalgıçların HEPSİ denize girmeye üşendi ve o arabanın içindeki 2 kişi öldü.
Nerde ve ne zaman hatırlaqmıyorum ama bi yerde yangın çıktığında adam balkonda resmen bağırıyordu kurtarın beni diye bi itfayeci bile yardım etmedi ve adam öldü.
ya hayır siz madem kurtarmıycaksınız niye geliyosunuz ki yardım etmeye artık kimseye güvenemez olduk saygılar. :mad: