M10DraGoN hamsterı olan varmı arkadaşlar.ben köpek veya hamster almayı düşünüyorumda.şimdi benim öğrenmek istediğim köpekmi aliyim hamstermı değilde bu hamsterlar kaç paradır ne yer ne içer.beslemesi kolaymıdır filan
darkknight bende hiç hamster beslemedim ama ankarada hamster+kafes 9,500milyon onun özel yemleri var onu yiyo ve çok tatlı hayvanlar
JustRelax **Bende vardı bi aralar.. Üç katlı bi kafes vardı 45 milyon.. Yemleri kraker , marul yer.. Özel yemleride var.. Talaş lazım bide.. Yattığın yerden 2m uzak tut .. Yoksa kokudan uyuyamazsın.. Bide yavru alırsan sakın aralıkları geniş olan kafes alnma.. Kaçarlar.. **
JustRelax Hergün düzenli olarak yemini ver..Suyunu koy + Sev (Hergün) Hayvan alışınca ısırmaz.. Kızdırırsan ısırır
götveren yaw ne işin war hamster la kopek warken.... sole bi husky al maviş gozleriyle sana bi baksin yeter... http://expocanine.free.fr/photos/moyen/images/Husky%20sib%E9rien_psd.jpg
muzzy..! Çok uğraşmak istemiyorsan şirin küçük hayvanları seviyorsan hamster al Çok seviyorsan hayvanları uğraşırım diyorsan köpek al.
tayyiphan benim hamsterim var çoook tatlı bence kesin hamster al hem sana alışınca hep yanında olmak ister ayrılmaz senden benim var çook tatlı ve hiç ıssırmıo tabi alıştırman lazım hamster + kafes adanada yaklaşık 10ytl özel yem olarak hamster yemi var bide kafesin altına koymak için talaş alıosun o kadar
Server BN 4 DEFA BESLEDİM HAMSTER EN SON ALDIGIM, BİZİM BULASIK MAKİNASININ HORTUMUNU YEDİ TATLI YARATIK AMA COK HAREKETLİ AMA DUNYANIN EN TATLI HAYVANI ORDEKLER YAVRU .....birde YUNUSLAR COK TATLI HAYVANLAR :type:
BaDBoY Orjinal Mesajı Yazan: burak830 BN 4 DEFA BESLEDİM HAMSTER EN SON ALDIGIM, BİZİM BULASIK MAKİNASININ HORTUMUNU YEDİ TATLI YARATIK AMA COK HAREKETLİ AMA DUNYANIN EN TATLI HAYVANI ORDEKLER YAVRU .....birde YUNUSLAR COK TATLI HAYVANLAR :type: :D abi öldüm gülmekten yahu mauhauah bulaşık makinasının hortumunu mu yedi ehehhe :cokkomik: :cokkomik: :cokkomik: