Pizarro babacım böyle kocaman kocaan resimleri nasıl koyuyonuz gelişmiş moddan eklentileri bişey et orada ki yere girip yükle yapmıyo musun bu kadar büyüğü kabul etmiyo bi yardım etseniz
Kyo Kusanagi Ayrıca seni kutluyorum. Bi konuyla alakalı ancak bu kadar yerinde bir yorumlama getirilebilir.
Spocket çok güzel resimler... bitmemiş boğaz köprüsü ilginç duruyo... *bi de karlı/buzlu olan resimde adamlar neyin üstünde duruyo merak ettim, denizin mi karanın mı...*
Kyo Kusanagi Dikkatli bakacak olursan belli buz kalıbı üzerinde çatlaklar var ve oradan su görünüyor.Teorik olarak buzun üstündeler ama buzunda altında su var. Gerçekten çok entresan.
Pizarro Orjinal Mesajı Yazan: Spocket çok güzel resimler... bitmemiş boğaz köprüsü ilginç duruyo... bi de karlı/buzlu olan resimde adamlar neyin üstünde duruyo merak ettim, denizin mi karanın mı... ab, o karlı buzlu olan yer deniz mi oluyo :cokkomik:
Kyo Kusanagi Orjinal Mesajı Yazan: FiRaWuN ab, o karlı buzlu olan yer deniz mi oluyo :cokkomik: Neresinin komik oldığını anlayamasamda cevap vereyim, evet orası deniz. İstanbul Boğazı bir açıklama daha, Marmara Denizi...
Kyo Kusanagi Yok usta zaten aşırı eski makinalarla çekildiği için resimleri biraz büyütmeye kalktığınızda pixel leri saymaya başlıyorsunuz. İki tane daha buldum onuda ekliyeyim...
rixi Orjinal Mesajı Yazan: Kyo Kusanagi Dalga mı geçiyorsun bizimle? Ne bu şimdi..?? Yanlışla oldu kusura bakma kardeş :lol:
DjBaga REsimler inanilmaz güzel (Kyo Kusanagi herseye cok asabi davraniyosun biras daha dikkat et yawss insalarin kalbini kirion)