coğrafyadan dönem ödewi aldım ama ilk başta neden aldın diyeceksiniz söyliyeyim çünkü tek 0 ım coğrafya lise 1 olduğuum için korktum da aldım açıkcası dönem ödewini yazdığım kağdıda annem yırtmış şimdi fazla hatırlayamıyorum beyler bana bi yardımcı olsanız depremler we türkiyedeki depremler le ilgili bi araştıröma işte en büyük 10 derprem i falan söyleseniz b yardımcı olsanızda rezil olmasak millete lütfen çok b.ktan bi durum içindeyim bide depremden korunmanın yollarını falan tsunami