beyler gif. nasıl yapcaz iyice açıklasanızı ya ben sadece resimleri koyup yapıyorum yani git gel yapıyo ekran beyazlaşıyo sonra pat resim çıkıyo böyle deyam ediyo şu tarz gif.leri nasıl yapcaz ne programıyla bi yardım etsenize lütfen şu alttakiler gibi mesela bu daha iğrençleri nasıl yapacaz resimleri falan çizecek miyiz yardım edim lütfen :,( :,( :,( :,( :,(