Bence top yaması kullanmayın!!!!
Ben yüklediğimde oyun açılmıyordu... Bir programı vardı onunlada denedim ve yine açılmadı.Oyunu silip tekrar yüklemek zorunda kaldım. Yüklerkende yamaları tekrar yüklemek tam bir işkenceydi.
Yani işin açıkçası KESİNLİKLE tavsiye etmem