bakın ben böyle yapıyorum ilk önce photoshopa bir görüntü açıyorum sonra bu görüntü üzerinde oynayıp copy diyorum yani kopyala diyorum (sorum bu bunu kaç bit olarak kopyalamam lazım 16 8 veya rgb mi yoksa farklı bişey mi)ve sonra pes4 den bir görüntü açıyorum mesala title yi kopyaladığım görüntüyü buraya yapıştırıyorum ve görüntü kalitesi çok düşüyo ne yapmam lazım şimdiden sağolun