arkadaşlar gözünüzü seveyim ben anlamadım gitti ne olur hepinize yalvarıyorum şu sorumu çözebilen var mı?
Şimdi ben FM'de oyun oynuyorum oyunumu kayıt ediyorum.Ertesi gün sabah oluyor ben PC'yi açıyorum FM 2005'İ tıklıyorum fm2005.exe sorunu veriyor bakıyorum CRACKledigim oyunu tekrar cracklamak zorunda kalıyorum.Tamam CRACKledik oyun açılıyor.Load Game gelşyorum K.O açıyorum Tam kodro çıkacak PAT!! diye bir fm2005.exe hatası veriyor KARDEŞİM BU OYUN BÖYLE HATA VERİYOR DİYE FOOTBALL MANAGER 2005 CD'Sİ ALDIM..YALVARIYORUM YARDIM EDİN İŞLETİM SİSTEMİMDEN KAYNAKLANABİLİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.KOPYA WİNDOWS KULLANIYORUM.Help yav yalvarıyorum HELP ME!!! :scn_olma: