Sorunlar çok... Ben mesela kendim CC'den önce FB, BJK, Trabzonspor takımlarını yapmıştım UniDB'le. CC'yi yükledikten sonra oyun çalışmadı. Başka arkaşadaşlarda da aynı sorun vardı. Ama FIFA 2005'i yeniden kurdum sonra CC le TSL yapmaya başladım, öyle oyun çalıştı...