Geyiq Team Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu oyunda değil ama pc her açıldığında bendede bu hata var... bende zaten birçok programı öyle kapıyo:Slim Browser falan
Geyiq Team Orjinal Mesajı Yazan: Orçun İNCE bence xp oyunun sahte olduundan mı ne bahsedio öle bişi....... aynı şey cm 0304 de de oluyor malesef
Geyiq Team ama herkeste xp var onlarda nie olmuyor özellikle bi ark var ondada xp var hemde aynı cd yi kullanıyoruz :(
Orçun İNCE büyük ihtimalle adslin acıkken oyunu acmaya calıstın oda xp nin official sitesinden kopya oldugunu anladı bizim arkadaşa olmustu.....
Shadowstalker yok ben de adsl ile giriyom hiç bişey olmuyo bilgisayarınızda microsoft visual ++ yüklü mü bi onu soracaktım bi de service pack 2 mi yüklü sadece service pack 2 anlar kosanı
ELECTRIFY sen de c++ var galiba ve oyunu onla açmaya falan çalışmışın büyük ihtimal...bana öle geldi!!!
Pentagram_15 sorun oyunda değil bilgisayarda visual basic Run time machine ler var faklı versiyonlarda eskiden yeniye bunları kurmanız şart bunlarsız bilgisayarım 'ın açılmadığı durumlarla bile karşılaşabilirsiniz (bizzat teknik serviste konuştum bu konuları servis elemanı ile) tavsiyem Bu ay bir Chip dergisi alıp basic kit ten visual basic run time machineleri kurman ve internetten runtime machine (microsofttun sitessinde mevut) onu kurman