buco007 Tamam 4 büyükler patch yaptılar ama birde bunların taraftar seslerini yapsalar süper olur taraftar sesi bilen varsa biri link versin yalnız(fb,gs,bjk,ts) :applause:
Karubburak yaa evet ama antuda mp3 formatında bunu oyuna uyarlamak lazım isteyen olursa bende bir bölümü var MSNim karubburak174@hotmail.com dan bana ulaşabilirler
blood1454 yaw 4 büyük nedir bece 3 büyük ama isterseniz ayriyette TS nin de yapabilirsiniz farketmez :)