şimdi herşeyi bi toparlayalım
-cm 03/04 oyunu hata raporu veriyor.(Geyiq Team, blackman2004, hasansatir)
-crack değiştirildi, olmadı (mamuchu)
-format atıldı, olmadı (mamuchu, hasansatir)
-pach ve ekpaket denendi, olmadı (hasansatir)
bence bu oyunun sorunu cd den veya exeden falan diil, çünkü crack deiştirilmiş, yama kurulmuş falan filan...
bilgisayarda virüs olduğundan dolayı da diil (format atıldı)
eğer bilgisayarınızın güç seviyesi düşükse yani(ram 216 veya ondan düşükse, ekran kartı da 128 den düşükse, pc 1,50 den düşükse olabilir, yani oyun bilgisayarınıza ağır geliyor olabilir.
BENCE