ozon :hugs: ABİLER ŞU CREATİON CENTERİ ÖĞRETEN Bİ TUTORİAL HAZILARMISINIZ YADA GELİN BU FORUM SAYFASINDA TÜM BİLDİKLERİNİZİ ANLATIN LÜTFEN ÇOK LAZIM
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: _MND_7_NECATI_ bende o bile yok cc yi indirdim yukledim acarken hata veriyo bi acabilsem sebebini biliyomusunuz??? Microsoft Frame Work yükledin mi onu yüklemediysen hata verir ve açılmaz programın açılması için o program lazım
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: _MND_7_NECATI_ nerden bulurum biliyosan link koyabilirmisin creation center indirdiğin download sayfasında yazıyordu okumadın herhalde alsana linki yazıyorum http://www.soccercenter.net/SoccerCenter.net.php?page=fifa/haberdetay&eylem=habergoster&haberid=1733
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: _MND_7_NECATI_ ya lütfen tam download linkini koyarmısınız ordan bulamıyom http://www.microsoft.com/downloads/thankyou.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&displaylang=en al bide burdan yak hocam :cokkomik: sayfa açıldığında download başlayacak eğer başlamazsa start download denen yere tıkla başlar :kusmuk:
crazytown yaw bu cc'yi yükledim ama o microsof'tun programını olmuyor ya çok yavaş iniyor nasıl olcak bilmiyorum bir çözüm.
fatih ince ya konu yu açan kiş ye ben de UEFA Champions Legaue yapıp yayımlayacağım. " " bi şe sorucam lige yaptığım takıma oyuncu ekledim.FACE sini nasıl yapıom lütfen çok çabuk cevebı gelebilir mi?
figo10 Birisi bana fifa 2004 tr ligini verirse ben anlatırım mail adresim altugcandemir@mynet.com çabuk olun lazım siz yollayıın ben öretirim
emın_unver Arkadaşlar nasıl indirdiniz ya mümkün değil giremiyorum microsftun sitesine girsem bile link çalışmıyor