CraCker1994 Ama web linkiyle koymasak oluyorsa normal koyun çünkü avatarımı değiştiririm veya siberligteki üyeliğime koyarım lütfen avatarlarınızı yollayın bekliyorum ben :bilmemki:
CraCker1994 teşekkürler hepiniz harika avatarlar ve imzaya koymak için resimle koymuşsunuz :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: oha falan oldum yani :-) :yikes:
Pizarro tek favorim :) bide beyler siz o resimleri küçültüyomusunuz yani şeyi soruyorum kaça kaç awata oluyo sizinki çok büyük o nasıl yapcam
Hami(10) http://dl.par.downloadhosting.com/download/trial_download_auth/c0ffe79ffecda6ba372a3fd3c92023a1-1105136942/eternal/500avatars.zip burda 500 tane avatar var