musty BUNALRI OYUNA KOYDUGUMDA OYUN KAFAYI YIYO RENKLER BIRBIRINE GIRIYO FALAN NIYE ACABA BILEN VARMI (CAFEDEYIM YANIMDA BIRI FIFA 2005 OYNUYO :cokkomik: 5-0 MI NE YENIYO :scn_olma: )