Ben buna karşı çıkanlara bir anlam veremiyorum. Zaten buna karşı çıkanlar savunanların elindeki delillere bakmadan körlemesine karşı çıkıyorlar. Bir baksalar o delillere, raporlara bunların asla tesadüf olamayacağını, bunların bilgisayarlarla yapılan şeyler olduğunu ve bilgisayarın yanılmak gibi bir özelliğinin olmadığını görecekler. Buna karşı çıkanlar iki grupta toplanıyor; birincisi, hıristiyanlar ve museviler ki onlar kuran'ı kabul etmedikleri için. İkincisi bazı müslümanlar ki ben hala neden karşı çıktıklarını anlamış değilim. Kuran'ın içinde kendini ispatlayan şeyler bulunması bu kadar kötümüdür.