Orjinal Mesajı Yazan: FiRaWuN
olum manyak mısın sen hayır bi kere böyle bişey olsa ben sadece neyse ben hep başka yerlerden bakıyorum alıyorum kendim yapmak istiyorum ama bi türlü beceremiyorum bakalım yapabılecek miyim diye yoksa banane aptalca bişey maksat okuldakilere göstermek onların yanında yapmak
olm bize demio :cokkomik:
avcı ile tekindora dio :cokkomik: :cokkomik: :cokkomik:
bırak benim avatarı salla ya :applause: