Geyiq Team arkadaşlar master league de arsenal im 6 yıldızda oynuyorm ve bi anda Stack ve Ljunberg in yanında mavi bi nokta olduunu gördüm üstelik kadroya iremiyolar...üstüne gelince represent yazıyo temsil etmek anlamına gelen bu sözcüğü duyunca milli göreve gittiğini düşündüm doğrumu düşündüm acaba???
Geyiq Team Orjinal Mesajı Yazan: henry_669 olabilir...hiç rastlaömadım benimde aklıma hiç gelmezdi ama "temsil etmek" yazıyodu
DeNiZ sakatlığının geçmesine 2 hafta kalmış demek istio henry.. nikeman; senin olayda da tatile fln gitmiş olabiliir..ya da milli takım..
cracks Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 arkadaşlar master league de arsenal im 6 yıldızda oynuyorm ve bi anda Stack ve Ljunberg in yanında mavi bi nokta olduunu gördüm üstelik kadroya iremiyolar...üstüne gelince represent yazıyo temsil etmek anlamına gelen bu sözcüğü duyunca milli göreve gittiğini düşündüm doğrumu düşündüm acaba??? doğru düşündün hasan.bendede oluodu o.
kidrock evet o milli takıma gitmiştir demek....ayrıca adamın maclara cıkması sakat oldugunu göstermez