Ben IE ayarlarını manuel olarak kendim yapıyorum. Defaulta güvenmeyin bence. Anlayan birine yaptırın ayarları.
Bi de java yüklü olabilir ama aktif etmeyi unutmuş olabilirsin.
Araçlar>internert seçenekleri>gelişmiş>......Microsoft VM deki ilk iki seçeneği aktif et.
Restart yap sonra