adigeserdar Beyler bende adsl 256 var son gunlerde 56k dan bile yawaş oldu.tt netin hıztestini yapmaya çalışıyorum sayfa acılmıyor başka konuda şu adresi vermişler http://promos.mcafee.com/speedometer/test_3000.asp girdim buraya 15kbps çıkıyo sonuc.Hızlandırmanın bir yolu var mı?VE acaba sömestr tatilinden dolayı yoğunluk mu var ? :bilmemki:
masterran ya marmara denizinin altından geçen kablolarda sorun çıkmış...herkesin şu an adsl'si yavaş durumda.....yapılana kadar da böyle olucak.....1-2 gün içinde düzelir...