tuslarımı verıyorum bılen arkadaslar nasıl yapıldıgını bı solosınler ya butun smacları yapıyorum ama alley oopları yapamıyorum
pas-s
sut-d
dunk-a
kosma-e
back downtopu koruma-f
alley-oop-c
dırect pas-q
blok-w
falan fılan sımdı ben nası alley oop yaparım bılen bırı tuslarla anlatarakbı yer etsın :bilmemki: :mad: