Orjinal Mesajı Yazan: berkemschumacher
40.xx versiyonlarını denemen daha doğru olur.66.93 sürücüsü daha çok yeni çıkan kartlara göre hazırlanmıştır.
Doğru ama ben de mx4000 kullanıyorum ve aynı driver'ı indirdim. Driver'ı kurarken hep "Bu driver xp ile sorun çıkartabilir emin misin" vs gibisinden sorular sormuştu. Pek sağlıklı bişey değil fakat bu driver ekran kartını bariz geliştirdiğinden o riski göze almana değer.