foreverfb ben japon spikeri yukledim ama hosuma gitmedi simdi tekrar ingilizce spikeri yuklemek istiyorum ama bulamadim nerden bulabilirim.?
foreverfb Musty ben oyunu BIN dosyasi olarak yukledim.. o yuzden cd yok anliyacagin baska yolu yokmu yuklemenin..
psykofener Bence japonca spiker gayet iyi. Maçı daha heyecanla anlatıyor. Ama tabiki zevkler ve renkler tartışılmaz. Eğer japon sipiker yüklerken e_sound.afs dosyasının yadeğini almadıysan oyunu baştan yüklemeyi dene. Başka türlüde aklıma gelmiyor!!!! :)
musty valla pes4 al bı tane yada japona devam ben bılmıyorum baska yolunu nettede bulamazsın herhalde ıngılız kımse ıngılızı sevmıyo ama ıspanyol ıtalyan falan ıstersen nette bulabılırsın ıngden guzeller
foreverfb yok yedeginide almamistim direk ustune copy yaptim:( peki ispanyol veya italyani nerden bulabilirim adres verebilirmisin.arastirdim bulamadimda...