Levi@than arkadaşlar bana orjinal exe yollayablicek varmı kusura bakmayın zamanında alamadım topc kirliliği yapmak istemezdim ama :bilmem:
Dabulu ARKADAŞ SEN SANIRIM OYUNUN CRACK İNİ İSTİYOSUN AMA BENDE YOK ZATEN FORUMDA CRACK VE YASADIŞI ŞEYLER KONUŞMAK YASAK. BENCE BİRİNİN MSN DEN HALLET SORUNUNU
blood1454 Ya arkadaşım sanane yöneticler uyarır adamı sen kimsin ya arıca büyük yazma şunu her yerde senin uyarıların yöneticler bi dur demesi gerek ayrıca arkadaş Crackini istemiyor orjinal exe yi istiyor patch yüklemek için gerekli...
Dabulu o zaman ben yanlış anlamışım kusura bakma konuyu açan arkadaş.. SANA GELİNCE BLOOD 1454 YAZILARI İSTER BÜYÜK İSTER KÜÇÜK YAZARIM SENİ İLGİLENDİRMEZ TAMAM MI DAHA ÜYE OLALI NE KADAR OLMUŞ AMA DİLİN ÇOK UZAMIŞ ŞIMARIK ZENGİN ÇOCUĞUNU OYNAMA BANA TAMAM MI
***ultrAslan*** blood haklısın cocuk yardım istiyo senin yaptığın seye bak bizimde 1,10u yüklemek için ihtiyacımız var bida hada bilmeden yorum yapma hizlioğlu
Dabulu OK. BİLMEDEN YORUM YAPMAM AMA BU BLOOD MUDUR NEDİR ODA DAHA DÜN ÜYE OLMUŞ BURDA ARTİSLİK YAPMASIN HERKESE.
***ultrAslan*** evet çünkü o zaman yükledikten sonra failed installation yazıyo eger orjinal exe olsa bu sorunla karşılaşmıcaz
Hami(10) şöyle yap önce oyunu kur crack yapmadan sonra yamayı kur zaten orjinal exe ilk kurduğun oyundaki exe
bebeto20 Orjinal Mesajı Yazan: Levi@than arkadaşlar bana orjinal exe yollayablicek varmı kusura bakmayın zamanında alamadım topc kirliliği yapmak istemezdim ama :bilmem: bende var isterseniz emailden yollayabilirim saygılar...
Levi@than arkadaşlar hepinize teşekkür ederim saolun buldum ben exe yi bi ark yolladı msn den hizlioğlu önemli deil kardeş her yanlış anlamada kavga etsek ohooo blood arkadaş sen herşeye niye muhalefet oluyorsun hakkımı bende savunabilirim yine de saol hakkımı savunmaya çalıştığın için