TheMangler İnternet Explorer 6.0 kullanıyorum. Bazı sitelere girince bitti yazıp beyaz ekran geliyor. Adres çubuğuna tıklayıp enterlayınca site görüntüleniyor.Turkcell mynet falan Bunun sebebi nedir?
KiNG bir çok sebebi olabilir.Tam net kesin birşey sölemek zor ama erel fbnin dediğini denemende fayda var
TheMangler Orjinal Mesajı Yazan: erelfb Görünüm/Dil kodlaması/Otomatik seç'i işaretle... bi dene düzelmesi lazım OKEY ÇOK SAĞOL
4MyStErY3 Orjinal Mesajı Yazan: erelfb Görünüm/Dil kodlaması/Otomatik seç'i işaretle... bi dene düzelmesi lazım Aynen böle oluyor ;) bi aralar bende de aynı sorun vardı..