mertos_15 selam arkadaşlar fm ye yeni başladım 1 sezon geçirdim gs de 3. oldum yönetim memnun ama nedeni galiba ümit karanı oynatmadıgım için kovulmuş olabilirim sizce böyle bişiy olabilirmiibide arkadaşlar kovulmamayı garantiye alan bi yama yapsaa :)
aposey Türkiye de büyük takımlarla şampiyon olmayınca kovulma ihtimalin yüksek. Bu gerçekte de böyle değil mi?
Dabulu zaten sezon başında klüp ün ve taraftarların beklentisi şampiyonluk sen 2. olarak beklentilerini gerçekleştirmemiş oluyorusun.