Dabulu yani tarih kaçtı? ve hava sıcaklığının kaç olması lazım kar yağması için en az? hava tahminin de karlı mı yazıyo?
Dabulu genelde ben türkiye liginde oynuyorum. türkiyede hangi takımların sahasında ve avrupada hangi takımlarla maç yaparsam kar olasılığı fazla oluyor????
Shadowstalker Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu rus ligi zevkli oluyo mu? olmaz mı birbirimizi yiyoz şampiyonluk için... ama avrupa maçlarında baya zorluyo adamı... :gol: :meksika:
Orçun İNCE demek arada sırada oluyor ama maç tatil edilmioyr acaba avrupada hiçmi ertelnmiyor yani hem temizleniyormu zamanında???
Dabulu iyide abi sahaya hiç teknik adam olmadan çıkarsak noluruz biliyon mu? dağıtırlar bizi "teknik şart" :)