Whocares_FB Arkadaslar bana adsl den en iyi performans aldıgınız guncel DNS numaraları verebilrmisiniz cok acil lutfen hotmail acamıyorum hibisekilde ve yavas bendekiler...
UfUk-Fb Orjinal Mesajı Yazan: Whocares_FB lutfen hotmail acamıyorum hibisekilde Hotmail açmanın onla alakası olduğunu sanmam ama... http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=38502