blood1454 Sağından atıp solundan geçme yada isteğe bağlı solundan atıp sağından geçme hareketi :D ni nasıl yapıyoruz...Guide geliyoı demeyin bi bunu bilmiyom bide çaprz şut neyse bunu nasıl yapıyoz ?
Dabulu arkadaş bunun için konu açmana gerek yoktu bu zamana kadar bekliyosun ve böyle bir konu açmıyosun şimdi 1 gün bekleyemiyosun
blood1454 sanane arkadaşım benim sorunum bu sanae bunu açıyorum millet hergün bu top nasıl paych edilcek diye aynı şeyleri soruyor sorun olumyorda ben bunu soruncammı oluyor hem ne hakla site yöneticlerine emir veriyorsun
Levi@than blood tartışma ortamı oluşturmana gerek yok arkadaş ta haklı topic kirliliği oluyor bunları herkezin kunuştuğu topicte yazabilirsin ok
kaneko1987 ya harbi ayıp ya nolmuş sormuşsa sende linkini wer burada war diye hepimiz yardımcı olmak için burada deilmiyiz boşu boşuna walla
orhanrosicky ya bi soru bu kadar uzadı hızlı herşeye müdahale etme bence. site senin éyok yazma yok çizme yok okumaé uyarınla dolu bırak bunu artık
Dabulu http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=38893 bak kardeşim şu linki görüyon mu? başlıktata ne yazıyo "TÜM HAREKETLER" BU ARKADAŞ TA GELİYO BURAYA ŞU HAREKET NASIL OLUYOR DİYE SORUYO NİYE YENİ KONU AÇIYO O ZAMAN GİRSİN BU BAŞLIK ALTINDA SORSUN. FORUMU KİRLETMEYE NE HAKKI VAR. BU FORUMU ORTAK KULLANIYORSAK HEPİMİZ BERABER SAHİP ÇIKICAZ ORDA KONU VARKEN ADAM GELİYO YENİ KONU AÇIYO. UYARINCADA BİZ SUÇLU OLUYORUZ.
musty ısteyen ıstedıgı konuyu acar abıcım nıe bu kadar sert tepkı verıyon zaten adı ustunde forum yanı
tramp_1905 sagından atıp solundan gecme die bi hareket yok topu ayagından acıyosun o sırada sen de yonlerle adamın dier tarafından geciyosun. Bu kadar basıt beldı 100 kere yaptım bi boka yaramıyo. Hizlioglu sen niye celallendin ki sana kıllık olsun diye konu acasım geldi. Sut nası cekılıyo dıye acsam mı ki? :)